Adunatura de idei

Hehe, cred si io ca e vremea sa mai scriu cate ceva, si bineinteles, voi incepe cu niste critici asupra prea "distinsilor" locuitori ai Romaniei, si in special celor din Galati, ca pe astia tre' sa-i suport zilnic.

- Cum spuneam lumea asta se duce de rapa. Si o stie tot romanu'. Strazile sunt pline de mumii in plina putrefactie care isi misca hoitul intr-un mod agasant de colo-colo, ca deh! isi permit, ca au transportul gratuit. Nu poti sa faci doi pasi pe strada fara sa se ia careva de tine, fara sa fii strigat/a "Satana" sau "Emooo"! Eh, si-au marit si ei vocabularul, daca se poate numi "vocabular" amalgamul de cuvinte pe care il au ei in cap. Exemple de cuvinte din enciclopedicul lor "vocabular": 'tate', 'cur', 'pizda', 'pula', 'cacat', 'fast-food', 'draga', 'iubire', 'pisy', s.a.m.d. Dragut, nu? Si se pare ca multi dintre ei au si probleme cu vederea, din moment ce incearca sa se faca observati cu un dulce: "Pis, pis, pis!"!!! Am eu fata de mata??? Zoofililor!

- Intr-o alta ordine de idei, caldura e de nesuportat, si e ideal sa te racoresti din cand in cand (mai des) cu o bere rece. Ce daca esti minor? Da-i inainte, ca e mai buna berea asa! Chiar daca berea ieftina = apa cat cuprinde, nu conteaza. Imagineaza-ti ca nu simti apa din ea. Si ma refer la apa in exces, ca stiu ca berea se face din drojdie de bere, malt, hamei si APA, asa ca nu-mi atrageti atentia.
Veacul mi-l duc mai mult prin Abyss [hai ca va fac si reclama], unde berea e 2 lei (ca tot vorbeam de bere ieftina). Chiar daca nu e populat de cei mai delicati oameni din lume, macar poti sa bei o bere linistita fara riscul de a te bulani cineva.

- Am trecut prin cateva peripetii ca sa imi fac parul roscat, desi initial am vrut violet inchis. Parul meu fiind unic si enervant, nu a iesit violet, asa ca a trebui sa il revopsesc. Stati! Nu-mi spuneti! Am copiat toate tipele care s-au vopsit inaintea mea! Voi supravietui si acestui lucru.

Pai cam atat am avut de spus. Eu am plecat la o bere ieftina. Spor la barfit!
Posted on 5:15 p.m. by Thania Quinn and filed under , | 5 Comments »

5 comentarii:

bethiya spunea... @ iulie 18, 2009 4:39 p.m.

cap de morcov :))

Thania Quinn spunea... @ iulie 18, 2009 4:41 p.m.

>>> bethiya

Rade cap de sfecla de cap de morcov!

kirk spunea... @ iulie 22, 2009 10:00 p.m.

cum adica nu e populat de cei mai delicati oameni? ne ranesti sentimentele... noi suntem foarte delicati nu stii tu sa vezi in interiorul oamenilor... crezi ca faptul ca fumam si bem de ne facem ca porcii si dupaia facem panarama inseamba ca nu suntem delicati?
pai noi si cand cadem pe jos lati o facem cu gratie ma... si cand ne vomitam matele de la prea multa vodca tot cu delicatete o facem...:d si e buna ideea cu bulanitu ca se practica in barurile de rockeri ms de idee:D:D:D:*

Thania Quinn spunea... @ iulie 22, 2009 10:42 p.m.

>>> Kirk

Baaaaai! Sa nu-ti vina idei!!!

Gabi Ruoc spunea... @ iulie 29, 2009 5:17 p.m.

Pis, pis, pis!"!!! Am eu fata de mata??? Zoofililor!


Hahaha!Maxim!(eu am parul VERDE acum):p