ZoOfilie?

Mi-am amintit ieri noapte, in timp ce incercam sa-mi conving ochii sa mi se inchida, ca am auzit de la nu-mai-tin-minte-cine un zvon, cum ca s-ar fi legalizat zoofilia. Si, din lipsa de ocupatie, am stat si am analizat consecintele acestui fapt, daca ar fi adevarat. In primul rand e clar ca urmatorul pas ar fi legalizarea casatoriei intre oameni si necuvantatoare. Asta ar fi bizar. Domnule Popescu, o iei in casatorie pe scrofita ta, si promiti sa-i fii fidel...etc, etc, etc? Macar s-ar rezolva problema fetelor batrane, si a labarilor de la coltul strazii. Chiar si tocilarii ar fi fericiti pentru ca nu ar mai trebui sa mearga singuri la bal.
Un lucru bun ar mai fi si faptul ca idiotii nu ar mai iesi pe strada strigand dupa fete 'Pis, pis, pis...', ci ar mai sta in casa in compania pisicii ce are atat de multa nevoie de dragoste si intelegere. Dar poate nu de la ei.
Acum privind din alt punct de vedere, cred ca toate animalele ar evita lumea, pisicile s-ar ascunde dupa calorifer, cainii ar fugi din lese, s.a.m.d.
Din punctul meu de vedere, cred ca legalizarea zoofiliei nu ar fi ceva corect. Cel putin nu pentru fratele meu, pentru ca eu am 2 motani si un caine [masculi]. Cand voi auzi vreun animal zicand: 'Vreau sa fie legalizata zoofilia', atunci voi fi si eu de acord cu acest fapt. Ah! Stai! Sunt necuvantatoare; nu pot vorbi. Eh, atunci se pare ca nu voi fi niciodata de acord cu asta. Alte pareri?
Posted on 2:11 p.m. by Thania Quinn and filed under | 4 Comments »

4 comentarii:

Anonim spunea... @ iulie 31, 2009 10:23 p.m.

"legalizarea casatoriei *INTRE* oameni si necuvantatoare."

Thania Quinn spunea... @ iulie 31, 2009 10:41 p.m.

M-am grabit si nu am observat greseala. Multumesc pentru atentionare.

Anonim spunea... @ august 08, 2009 11:47 p.m.

uite o parere:)) : Zoofilia era logala in Romania. Ea nu s-a pedepsit niciodata in tara noastra din simplul motiv ca nimanui nu ii pasa. Noi nu avem politia animalelor deci rezulta ca zoofilia nu a fost niciodata interzisa. THINK AGAIN!

Thania Quinn spunea... @ august 08, 2009 11:52 p.m.

Te corectez. Zoofilia nu era legala. Insa datorita faptului ca nimanui nu ii pasa [asa cum ai spus si tu] au legalizat-o ca sa nu mai aiba batai de cap. :)