"United in Diversity" Party

Vineri, 24 Iulie, orele 18:00 in X-Cave, Galati.
Intrarea se face pe baza unui bon in valoare de 5 lei sau 10 lei.
(5lei=o bere, 10lei=3 beri.)


Baaaaai!!! Sa va miscati fundul acolo! Daca nu, sa va muscati fundul! Muzica o sa fie pentru toate gusturile, asa ca renuntati la bodegile si la boschetii vostri pentru o noapte, si faceti-va aparitia in X-Cave. Si eu o sa ma teleportez pe acolo. Nu se stie pe la ce ora, sau pana la ce ora, dar voi fi acolo!


Posted on 2:22 p.m. by Thania Quinn and filed under , | 8 Comments »

8 comentarii:

Gabi spunea... @ iulie 22, 2009 3:56 p.m.

Merci de reclama ,don'soara!Destrabalare scrie pe noi!:>

Aberesque spunea... @ iulie 23, 2009 9:35 a.m.

daaa baai:) cand am vazut flyer-ul am zis ca e exact winamp-ul meu. sunt f curioasa ce o sa pregateasca rocarii la capitolul dubstep/psy/dnb/punk.

noi ne cunoastem?

Ena spunea... @ iulie 23, 2009 2:05 p.m.

Eh la noi e barock fest-ul deci clar nu ajung dar tot nu scapi deoarece sunt la iasi la faculta :P

Thania Quinn spunea... @ iulie 23, 2009 6:27 p.m.

>>> Aberesque

Eu spun ca o sa iasa ceva, muzica o sa fie buna. Numa' lumea sa vina.

Nu ne cunoastem. Dar poate ne-om vedea vineri daca vii.

>>> Ena

Da' nu vreau sa scap. Hartuieste-ma cu cat mai multe vizite prin Galati!!!

Foofs spunea... @ august 26, 2009 3:15 a.m.

deathrock nu death rock

Thania Quinn spunea... @ august 26, 2009 7:38 p.m.

Am scris death rock? /:)

Foofs spunea... @ august 28, 2009 10:42 a.m.

ma uitam la poster. trebuia sa specific.scuze.

Thania Quinn spunea... @ august 28, 2009 6:31 p.m.

Posterul nu e facut de mine, insa nu scrie 'death rock' ci 'death/goth rock'