Impresii

Scriu si eu cu un decalaj de doua zile despre party-ul care a avut loc in X-Cave, pe data de 24 Iulie. Din cauza ca am avut si alte lucruri de facut n-am apucat sa imi dau cu parerea, insa o fac acum.
Imi pare bine ca a venit lumea, cu toate ca m-as fi putut lipsi de prezenta unor persoane de acolo. Cu toate ca a fost extraordinar de cald, altmosfera a fost super, lumea se simtea bine, si asta e cam tot ce conteaza. Mi-a placut sa vad frustrarea de pe fata anumitor persoane carora le voi da si un sfat: Nu mai fiti frustrate ca faceti riduri pana la 25 de ani, si sa vedeti atunci frustrare!
In general totul a fost ok.
Altceva nu mai am de comentat. Poate doar atat: BRAVO GABI! Sa ne traiesti, si sa mai organizezi seri de genu'.
Posted on 3:15 p.m. by Thania Quinn and filed under | 2 Comments »

2 comentarii:

Gabi Ruoc spunea... @ iulie 27, 2009 4:47 p.m.

Uhm,thanks!>:D<
" Nu mai fiti frustrate ca faceti riduri pana la 25 de ani, si sa vedeti atunci frustrare!"-WRONG!
Deja au,dar si le ascund sub tooone de machiaj ieftin,stiu eu(
>:))!
Intr-adevar, a fost super!
Si la cat mai multe party-uri de genul!Noi sa avem ficatu' sanatos!

Ena spunea... @ iulie 29, 2009 8:23 a.m.

Pai din cate pare a fost frumos dar nu e problema nu e ultimul party si mai e timp doar o sa fiu la iasi ;)