Buna, PA!

Sincer...M-am plictisit. De toti cei care se cred importanti, dar nu sunt. De toti ce care nu au altceva de facut decat sa-i atace pe ceilalti. Si nu in ultimul rand, de toti cei care papa cacacel cu lingurita. Eu nu va inteleg! De ce pula mea va ocupati timpul cu asa ceva? Sunt mult mai multe lucruri interesante de facut! Ce nu intelegeti din faptul ca mie nu imi pasa de viata vostra? Puteti sa va duceti toti dracu', sau puteti trai fericiti toata viata. IMI E INDIFERENT!
Ce credeti? ca sunt mediocra? Ca sunt proasta? Ca sunt plagiatoare? Credeti ce vreti! Ma doare in pula! Si cum nu am, rezulta ca nu ma doare! Si nici nu mie frica de nimeni! Asa ca nu mai spuneti ca ma ascund, pentru ca nu o fac! Ceea ce am scris eu mai sus este rezultatul exasperarii pe care mi-a produs-o o anumita persoana in ultimele 2 saptamani.

Imi cer scuze ca nu am mai scris nimic pana acum, dar am fost ocupata. Iar acum cand in sfarsit am scris ceva, am vorbit despre un lucru ce nu stiu daca intereseaza pe altcineva in afara de mine. In fine. Voi scrie mai mult de acum in colo. Am incheiat aici.
Posted on 9:36 p.m. by Thania Quinn and filed under | 2 Comments »

2 comentarii:

Tora spunea... @ mai 10, 2009 4:23 p.m.

Bai! :))

comedie nu gluma pe blogu' tau!

Gabi Ruoc spunea... @ iulie 29, 2009 5:08 p.m.

Da-le incolo de terminate!Nu-ti mai face atatea ganduri negre ca nu merita!O sa-ti spun eu niste chestii de o sa ramai masca!Take care!