Prima zi de toamna

Oficial asta este prima zi de toamna. Abia astept sa inceapa sa cada frunzele, ca sa merg si eu sa ma arunc in ele. xD
Inca nu stiu cand a trecut vara, caci cu toate ca am iesit, m-am distrat, am baut, etc, tot nu am simtit-o. Acum urmatorul meu proiect e sa astept vacanta urmatoare.
Bineinteles, ca odata cu venirea toamnei, vor aparea si puoze noi. I love autumn! <3
Din pacate, bucuria ca in sfarsit a sosit toamna imi este umbrita de faptul ca peste 2 saptamani va incepe scoala. Again: probleme, peste probleme, peste probleme! De matematica, bineinteles.
Maine este ziua uneia dintre cele mai bune prietene ale mele, careia ii urez un: 'La muti ani babo! Sa traiesti si sa dai de baut!'.
Cam atat am avut de spus. Ma duc sa ma bucur de prima zi de toamna! XD
Posted on 5:21 p.m. by Thania Quinn and filed under | 2 Comments »

2 comentarii:

Tora spunea... @ septembrie 03, 2009 2:55 p.m.

moama ce te-ai dezvoltat pe aici :))

Thania Quinn spunea... @ septembrie 03, 2009 3:55 p.m.

hihi :D