Grozava zi!

Azi a fost o zi extraordinara, minunata, mirobolanta, nemaivazuta! Cu ironia patrunsa pana in maduva oaselor pot spune ca a fost una dintre cele mai bune zile din vacanta asta de vara! Sunt foarte fericita, multumita, si incantata! Un cacat! M-am umplut de draci pe la 15:00, m-am culcat, si in cele 3 ore in care trebuia sa dorm, am fost trezita din 10 in 10 minute. Genial! Superb! Divin!

Si pe deasupra, pe la 19:00 am vazut si un tip imbracat cu pantaloni ruoz, si tricou galben. Inca imi spun ca se putea si mai rau.
Posted on 6:33 p.m. by Thania Quinn and filed under | 5 Comments »

5 comentarii:

B. spunea... @ august 28, 2009 11:55 p.m.

tzi se pare ciudat un tip care poarta roz? stai linishtita k tu le pari ciudata mai multor persoane decat aia care tzi se par tie...

Thania Quinn spunea... @ august 29, 2009 12:51 p.m.

Nu mi se pare ciudat, mi se pare de prost gust sa porti roz cu galben.

Seitan spunea... @ august 29, 2009 3:59 p.m.

de park ii pasa cuiva ce parere ai tu

Thania Quinn spunea... @ august 30, 2009 9:41 p.m.

Mi se falfaie!

Astaroth Priestess spunea... @ septembrie 25, 2009 11:20 p.m.

De parca ii pasa cuiva de ce zice un anonim.