"United in Diversity" party III... FÂS!

Well, sa va spun si versiunea mea despre partea a III-a din seria "United in Diversity". Pentru mine nu a mai avut farmec deloc. A fost chiar plictisitor. Don't know why. Tot ce-am facut a fost sa ma plimb de colo-colo cu berea in mana, sa vorbesc cu lumea, si sa mai ies din cand in cand afara ca sa respir -_-. Am avut si norocul sa alunec in baie si sa cad FIX IN CUR! Am si vreo doua vanatai pe mana dreapta, cel mai probabil de la cazatura. A trebuit sa imi folosesc farmecul personal pentru a face rost de o tigara, cu toate ca nu era pentru mine. Prietenul la tigara nevoie se cunoaste.
Insa ma bucur ca am avut ocazia sa vorbesc cu unele persoane pe care nu le-am mai vazut de mult. Macar nu a fost o pierdere totala de timp.

"United in Diversity" Party IV nu cred ca "va da ochii" cu mine. Dar, who knows?
Posted on 8:22 p.m. by Thania Quinn and filed under , , | 2 Comments »

2 comentarii:

Anonim spunea... @ septembrie 27, 2009 3:12 p.m.

Iata ce spunea femeia care nu a avut parte de un orgasm in viata ei ... Duduie , e si vina femeii pentru ca nu e in stare sau nu isi da interesul . Dar ce sa stii tu daca inca nu ai trecut de pubertate ...

Thania Quinn spunea... @ octombrie 05, 2009 7:44 p.m.

Pana acum eram cea care a fost facuta posta de ziua ei, iar acum sunt cea care nu a avut parte de un orgasm in viata ei. Si da, e si vina femeii, dar nu in totalitate. Pentru ca intr-o relatie, eventual partida de sex e nevoie de 2.